Home » , , , , , , » Halısaha Ayakkabısı Nike Mercurial mi Adidas Predator mu

Halısaha Ayakkabısı Nike Mercurial mi Adidas Predator mu

Golcüler - 16 Şubat 2013 Cumartesi | 08:19

Nike mı adidas mı, halısaha, en iyi halısaha ayakkabısı, nike vs adidas, halısaha nike mercurial vs adidas predator.
Merhabalar, ben futbol oynamayı ve izlemeyi seven biri olarak futbolda ayakkabının önemini de biliyorum. Tabi ayakkabı bir mucize yaratmaz fakat ayağın rahatlığı, ayakkabının hafifliği, top kontrolu, pas ve şutlar için ayakkabının etkisi mutlaka vardır. Daha önce lescon kullandım, tasarımı çok güzeldi fakat sağ ayağımın iç kısmı yırtıldı. Daha sonra nike aldım ve 4 senedir en ufak bir açılma yok fakat mercurial serisi değildi o yüzden bazı eksiklikleri var. Şimdi adidas predator aldım ve test sonuçlarını ilerde paylaşırım. Size biraz fikir vermesi için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.

Sevgili futbol severler, Adidas Predator LZ TRX TF modelini almıştım. Solda resmini gördüğünüz bu halı saha ayakkabısı gayet şık ve kendini gösteren bir ayakkabı. Fakat krampon modelinden daha az özelllikli. Örneğin ayakkabının ön kısmının üzerinde gördüğünüz siyah çizgiler krampon versiyonunda daha farklı. Halı saha modelinde ise daha basit yapılmış. Ayağa güzel oturuyor, şutlar paslar gerçekten isabetli oluyor. Tabi bu size de bağlı. Top kontrolü çok iyi , havadan gelen topları çok güzel indirebiliyorsunuz. Fakat ayakkabının için terlediğinizde ayağı kaydırıyor gibi geldi bana, çoraplarınızı iyi seçin, yani normal çorapla pek tavsiye etmem. Nike mercurial kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.